SÁRA BABA-G2

Lányunk, Sára Paula 2008. április 6-án 17:47-kor császárral látta meg a napvilágot a budapesti Szt. Imre kórházban...
Méretei: 57 cm, 4170 gramm


Az ő születése és felnevelése kapcsán ragadnám meg időnként a klaviatúrát. A többi magáért beszél....

SÁRA - "elsői"

- az első méhcsípés 2008.08.27
- az első betegség 2008.09.19
- az első hátára fordulás 2008.09.23
- az első hasrafordulás 2008.10.04
- az első fog (BA 1) 2008.10.27
- az első almáspite 2008.11.02
- az első tapsolás 2008.11.07
- az első négykézlábra állás 2008.12.02
- az első tudatos pápázás, és először mondta, hogy "apa" 2009.01.11
- az első két lábon állás a járókában 2009.01.12
- először térdel fel egyedül 2009.01.24
- először áll fel egyedül 2009.01.24
- először ül fel egyedül 2009.01.24
-

KOMMENTEK

  • Meri: Remélem, azóta már minden rendben van!!! Tessék írogatni! ;) Puszi Nektek!!! (2009.08.03. 22:56) Valami nem jó. Nem szeretem ha beteg...
  • Meri: Ha legközelebb erre jársz, kukk be hozzánk! Gyere játszani! :) (2009.02.14. 20:33) Még 3 nap...
  • Meri: Ez annnnyira gáz! :(((((( Tudtam, hogy van Sára nevű ismerősöm. :(((( Utólag nagyon boldog névnapo... (2009.01.30. 20:04) Az első névnap...
  • simonanya: Boldog névnapot Sára baba! :)))))))))))))))) (2009.01.19. 19:53) Szégyelld magad anyuka :-(
  • Meri: Na igen! És még mi minden következik! ;) Édes ez a kép! (2009.01.07. 16:51) Leesett...

NAPTÁR

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Beszámoló a kórházban eltöltött 2 hétről

2008.04.11. 22:23 - Saci Mami

Betöltött 41. héttel a hátam mögött feküdtem be a szt Imre nőgyógyászatára, mert a terhespatológia, ami még szombaton üres volt, hétfőre a szülészettel együtt telt házas lett....

Naponta nst-re küldtek, vért vettek (ezt csak egyszer), vérnyomást mértek, reggel 5kor pisit kellett leadni, este 8kor újra...

Mindhárom váltás nővérke nagyon aranyos volt, a dokibácsik nemkülönben. Mivel nekem végül "nem volt orvosom" ezért minden orvos foglalkozott velem, bár a végefelé már kicsit fárasztó volt az újaknak elmondani, hogy én vagyok az, akinek volt aztán cserélt, míg végül jelenleg nincs orvosa....

Jópofa volt amikor a kezelő, beutaló orvos, aláirását kellett begyűjteni, lévén nem volt. :-)))

A szerdai oxitocin terhelés után biztak benne az orvosok, hogy talán csütörtökre megindul magától, ezért 3szor is nst-n feküdtem, hogy lássák ha van valami.

Pénteken (41+5nél) kaptam egy 1/4 prosztaglandint hüvelybe a méhszájhoz, ami full zárt volt, hogy hátha.... Kiscsaj feje teljesen lent volt, méhnyak puha, de a méhszáj zárt. Ezen a délutánon átköltöztettek a vajúdóba, hogy helyben legyek ha kell.... Hááááááát pár ágy ürült reggelig mellettem újak jöttek, majd mentek, régiek is, csak én maradtam....

Szombat reggel nyelv alá kaptam újabb 1/4 tablettát, akárcsak a mellettem fekvő lány. Na neki 4 órával később ki is jött a lánya, igaz előtte neki már csöpögött a magzatviz és hajnalban fájásai is voltak bár nem rendszeresek.

Napközben újabb lányok jöttek-mentek... én még mindig maradtam. Dokik ahányszor arra jártak érdeklődtek, nst-ztek, de semmi.

Pocak keményedett, járkáltam mert úgy jobban hátha elindul, de semmi...

Este újabb 1/4 tabletta ismét hüvelybe a méhszájhoz. Gyerek a sok vizsgálat miatt felhúzta a fejét, méhszáj zárt, helyzet változatlan...

ifj. Barna szerint ha reggelig semmi, akkor császár...

Na ezen felbuzdulva kifaggattam egy friss császárost, mely beszélgetés hatására este 6-kor ettem utoljára reggel már csak vizet ittam, azt is keveset, hogy ez ne legyen akadálya a császárnak reggel... ha meg szülünk, akkor ugye lesz szőlőcukor stb, úgyhogy nem csinálok rosszat.

Ezalatt a pár nap alatt sms kapcsolat a szülésznőmmel, aki közben időnként dolgozott is, szült is más kismamákkal. :-)))

Reggel újabb vizsgálat, gyerek feje még mindig fent, méhszáj zárt, ez kizárja a burokrepesztést....

Találkozom az ügyeletes dokival Dr. Raft Miklóssal, ő műt majd, ill. ő lesz bent ha mégis szülünk...

11-kor szülésznőm már bent van egy másik szülés miatt, ügyeletes elkapja, gyerünk előkésziteni engem műtétre, várhatóan 1-kor műtét....

Borotválás, beöntés (azt hittem rosszabb lesz) férjnek telefon, vigye haza a másik lányát, aztán hajcsi befelé. 11:50-kor oxitocinra kötnek nst-vel háááátha. Ezen lógok egészen negyed hatig, férj mellettem kornyadozik, akárcsak én... Én már 24 órája akkor nem ettem, és 3 órája nem ittam... Mint utóbb kiderült későbbi szobatársam beelőzött, mert a sima szülést leállitották nála és császározni kellett.

Anesztes dokinéni meglátogat, beszélgetünk, "nyilatkozok" több példányban, doki bácsi bejön, beszélgetünk, tájékoztat, majd bekisérnek lábon a műtőbe.

Eddigre a szülésznénim már átcuccolta sk a táskáimat a szülészetre egy szobába.

Macskahát domboritás, lidocain injekció, majd spinális injekció, lábaim égnek, zsibbadnak, amikor már alig érzem felfektetnek az asztalra. Orromba oxigén, kell egy kis cucc, mert hányingerem van, állitják az asztal dőlését is, lábujjamat még érzem, de nem sokáig.

Mire észbekaptam már hallottam a szivókát, ahogy kiszivják a magzatvizet és az orrom fölé tartják a kicsit véres, hurkáscombú lánykámat....

Magzatmázat nem nagyon láttam rajta, a túlhordás szinte biztos, hámlik a lányom most is... viszont a dokik szerint sem úgy nézett ki mint egy újszülött....

Hüjjje kismama második pillantása hova esik? Apukára az üvegfal mögött, majd az órára, hogy mikor is született, csak hogy a horoszkópja ugye..... :-))))) Ekkor 17:47-et írunk.



Ha már a vizes szülőknek tüzes gyereke lett, legalább az aszcendensben hadd reménykedjek :-)

Innentől az időre már nem figyelek, beszélgetünk az anesztessel, a dokik megbeszélik, hogy Massa nyerte a Forma1 aznapi futamát, ezen jót mosolygok, majd átraknak a hurciba kocsira, és áttolnak a szülészetre... Apa behozhatta a kiscsajt, lemosdatva hogy megnézzem, kértem egy mms-t apától a telcsimre, addig mig nem tudok menni, láthassam... 19:20-kor már apával csacsogok, anyuék is feljöttek első unokát nézni, úgyhogy apukának kihozták hogy megmutathassa...

Majd aludtam egy sort. Az első felkelést nem kivánom senkinek, ahogy az első kiegyenesedést és lépéseket sem. Most már azért nem olyan súlyos a helyzet :-)

Pénteken 4 nappal a császár után varratot kikapták, mi meg mehettünk haza.

4170gr 57cm születési paraméterek után, pénteken 3900 grammal jöttünk haza, bár időközben voltunk 3690 gr is...

Szülésznénimet mindenkinek bátran ajánlom, de vannak ellenajánlataim is bizonyos embereket tekintve... dokibácsik utána is rém kedvesek voltak, szavam nem lehet őket illetően.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása