SÁRA BABA-G2

Lányunk, Sára Paula 2008. április 6-án 17:47-kor császárral látta meg a napvilágot a budapesti Szt. Imre kórházban...
Méretei: 57 cm, 4170 gramm


Az ő születése és felnevelése kapcsán ragadnám meg időnként a klaviatúrát. A többi magáért beszél....

SÁRA - "elsői"

- az első méhcsípés 2008.08.27
- az első betegség 2008.09.19
- az első hátára fordulás 2008.09.23
- az első hasrafordulás 2008.10.04
- az első fog (BA 1) 2008.10.27
- az első almáspite 2008.11.02
- az első tapsolás 2008.11.07
- az első négykézlábra állás 2008.12.02
- az első tudatos pápázás, és először mondta, hogy "apa" 2009.01.11
- az első két lábon állás a járókában 2009.01.12
- először térdel fel egyedül 2009.01.24
- először áll fel egyedül 2009.01.24
- először ül fel egyedül 2009.01.24
-

KOMMENTEK

  • Meri: Remélem, azóta már minden rendben van!!! Tessék írogatni! ;) Puszi Nektek!!! (2009.08.03. 22:56) Valami nem jó. Nem szeretem ha beteg...
  • Meri: Ha legközelebb erre jársz, kukk be hozzánk! Gyere játszani! :) (2009.02.14. 20:33) Még 3 nap...
  • Meri: Ez annnnyira gáz! :(((((( Tudtam, hogy van Sára nevű ismerősöm. :(((( Utólag nagyon boldog névnapo... (2009.01.30. 20:04) Az első névnap...
  • simonanya: Boldog névnapot Sára baba! :)))))))))))))))) (2009.01.19. 19:53) Szégyelld magad anyuka :-(
  • Meri: Na igen! És még mi minden következik! ;) Édes ez a kép! (2009.01.07. 16:51) Leesett...

NAPTÁR

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Az idei első hó, és egyéb történések

2010.11.27. 23:25 - Saci Mami

Címkék: bili ülőfürdő felfázás cickafarkfű első kaki

Már napok óta hozzám hasonlóan hegyezte a fülét az időjárásjelentésre.  "Hó, hó, anya Saca szánkó?? Anya es hó? Néni mondta"

Igen, nyugtattam meg, a néni azt mondta, hogy esni fog. Úgy feküdt le tegnap este, hogy megbeszéltük, talán másnapra valóban esni fog a hó. Drágám ahogy lefeküdt, és én otthagytam rá talán 10 percre nekiindult a havazás.

Eleinte ugyna havaseső esett, de gyorsan átváltott én én bőszen rohantam fotózni, hogy ha mégsem maradna meg reggelre, legalább fényképen legyen nyoma, láthassa.

Aztán reggelre mégis megmaradt, és a közel 5-7 centis hó, bár alul már latyakosodott és nehéz volt ezáltal leszórni, felhőtlen örömet okozott neki. Hógolyókat gyártott, az új bakancsában taposta a havat, és lelkesen takarította az autómról a havat. Mert ő segíteni szeretne, és az új lapátunk nagyon nehéz volt neki.

Azért a teraszt a letolás után lelkesen söpörte tisztára a megmaradt latyaktól.

 

Cirka 1 órát voltunk kint, nagyon élvezte. Aztán a szokásos, ebéd, alvás. Az ébredéskor jött azonban a feketeleves. Sírva ébredt, tiszta pelenkával és azt mondta fáj a puncija. Nagyon panaszos volt. Először azt hittem, csak a bőr fáj neki, bekentem hát és kapott pelust a ruha alá, bár ugye most már hetek óta csak alváshoz használtuk. Gondoltam így jó lesz mert nem kenődik bele a bugyiba a krém, hanem majd a bőre beszívja, mert a pelus ugye nem tapad.

Egész délután nem pisilt se a bilibe, se a pelusba. Közben elmentünk a nagymamához, ott is próbálkozott a drágám, de nem siekrült és panaszkodott továbbra is.

Akkor jött anyutól az ötlet, hgoy nem lehet hogy felfázott? Kicsit konkrétabban rákérdeztünk a puncifájásra, és kiderült, hgoy belül fáj neki, amikor pisilni akar.

Nosza rohanás haza, gyógykönyvet nézni, valami rémlett, hgoy cickafarkfű kéne. Szerencsére volt itthon egy nagy zacskóval. Jól sejtettem a cickafarkfű kellett. Igen ám, de 12 órás áztatás utáni felhasználást javasolt. Ezt is megoldjuk. Gyorsan beáztattam a gyógyfüvet. Majd felmentünk az emeletre, ahol valamivel több, mint 1 órát ült a folyamatosan cserélődő forró vízben, ami hatására elmúlt a fájdalma. Utána gyorsan pizsama, hálózsák, zokni, ágyikó. És jött a mese. Ezzel a betegséggel tudtam csak rávenni a hálózsák használatás. Amivel tavaly nem volt gondunk, idén viszon sehogy sem akarta felvenni.

Azért közben rettenetesen büszke is lettem rá, hiszen fürdés közben szólt, hogy a bilire szeretne ülni. Na igen és itt jött a meglepetés, belekakilt a bilibe. Meg is kapta a jutalomcsokiját. Majd újra fogmosás következett.

Nem vonok le belőle messzemenő következtetést, ez még ugye korántsem jelenti azt, hogy a következő is a bilibe kerül, de azért jól megdícsértem, megjutalmaztam.

A többit meglátjuk. Már így is jelentősen csökkent a pelenkafelhasználásunk, ami jelen heéyzetünkben igencsak nagy anyagi könnyebbséget jelent.

Holnap jön az ülőfürdő remélem a fájdalma sem tér vissza.

Most békésen alszik, és ez a lényeg.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása