SÁRA BABA-G2

Lányunk, Sára Paula 2008. április 6-án 17:47-kor császárral látta meg a napvilágot a budapesti Szt. Imre kórházban...
Méretei: 57 cm, 4170 gramm


Az ő születése és felnevelése kapcsán ragadnám meg időnként a klaviatúrát. A többi magáért beszél....

SÁRA - "elsői"

- az első méhcsípés 2008.08.27
- az első betegség 2008.09.19
- az első hátára fordulás 2008.09.23
- az első hasrafordulás 2008.10.04
- az első fog (BA 1) 2008.10.27
- az első almáspite 2008.11.02
- az első tapsolás 2008.11.07
- az első négykézlábra állás 2008.12.02
- az első tudatos pápázás, és először mondta, hogy "apa" 2009.01.11
- az első két lábon állás a járókában 2009.01.12
- először térdel fel egyedül 2009.01.24
- először áll fel egyedül 2009.01.24
- először ül fel egyedül 2009.01.24
-

KOMMENTEK

  • Meri: Remélem, azóta már minden rendben van!!! Tessék írogatni! ;) Puszi Nektek!!! (2009.08.03. 22:56) Valami nem jó. Nem szeretem ha beteg...
  • Meri: Ha legközelebb erre jársz, kukk be hozzánk! Gyere játszani! :) (2009.02.14. 20:33) Még 3 nap...
  • Meri: Ez annnnyira gáz! :(((((( Tudtam, hogy van Sára nevű ismerősöm. :(((( Utólag nagyon boldog névnapo... (2009.01.30. 20:04) Az első névnap...
  • simonanya: Boldog névnapot Sára baba! :)))))))))))))))) (2009.01.19. 19:53) Szégyelld magad anyuka :-(
  • Meri: Na igen! És még mi minden következik! ;) Édes ez a kép! (2009.01.07. 16:51) Leesett...

NAPTÁR

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Elmaradt Prevenar 2 - és gondolatok több téma körül

2008.12.10. 21:47 - Saci Mami

Tegnap kellett volna mennünk a 2. oltásra. Arra ébredtem reggel 8:45-kor, hogy még mindig alszik. Mondjuk reggel 6-kor ivott egy kis vizet, 7-kor meg megitta az esti maradék tápszert (100 ml), tehát volt egy korai reggelije. Felhívtam a védőnénit, hogy felkeltsem-e, sokan vannak-e, vagy nem késünk vele, ha jövő héten kapja meg.

Meggyugtató választ kaptam, így hát eltoltuk egy héttel. Nem is baj, hogy nem mentünk fel, mert fertőző hasmenéses, hányós betegekkel volt tele a váró. Na azt nem bánom, hgoy kihagytuk.

Mondjuk nem is baj, mert a múltkor is belázasodott, és az elmúlt 3 napban már így is baromi nyűgös volt, tehát nem hiányzott ez nekünk most.

Nyűgösségének oka lehet a vasárnapi családi ebéd. Kicsit elronthattuk. Mindenki körülötte zsongott, most meg ugye igényli, hogy vele foglalkozzunk. Nem is tudom, hogyan fogjuk visszaszoktatni.

Más:

Apa tesztelte, hogy a kábeltévénken fogható BÉBÉ TV ami kimondottan gyerekeknek van, vajon milyen hatással van rá, mert azt már tudjuk, hogy a tv-ből jövő hangok érdeklik, a zenére tapsol, ha tetszik neki, vagy rugózik rá - mint a Jingle Bells-re pl.

És bizony bizony a BÉBÉ TV adása teljes mértékben lekötötte a figyelmét. Jobban, mint a sima adás. Én még nem láttam, mert épp anyumnál voltam, de ki fogom próbálni.

Végre ma délután sikerült nekem is ledőlni fél órára, (apa babysitterkedett), aztán helyet cseréltünk, végül Sacika is aludt fél órát. Így mire megjött anyum, addigra már nem volt olyan fáradt.

Szegénykémnek biztos hogy aludnia kéne napközben, mert estére nagoyn piros a szeme, és látszik rajta, hgoy nagyon fáradt.

Mese:

3 napja mesélek neki esténként. Általában egy kézzel a cumisüveget tartom a tápszerrel, a másikban a könyv és olvasok neki. Benedek Elek meséit vettem kézbe, anyumtól kapta, és ez az első könyve. Eddig tetszett neki: Az élet vize, A világszép királylány és a csúnya királyfi, A kacorkirály. A két kis borsökröcske nem jött be.

HT:

Ma megpróbáltam a spenótot, igaz nem üresen, hanem pici tejföllel, krumplival, de nem jött be. Két kanálnyit evett, a harmadik nyújtásakor kidugott nyelvvel várt, és ezzel közölte hogy nem, nem és nem kell neki...

A tyúkhúsleves benne a pürésített sárgarépával, zellerrel, karalábéval viszont csúszott rendesen tegnap is és ma is.

A tejbegríz (natúr gríz) nyers sárgabarackkal is ízlik neki. Most kicsit hanyagolom az almát, vagy teát főzök neki holnap, mert ma is, meg tegnap is csak 1-1 kakis pelus volt, az eddigi napi 2-4 helyett. Valami megfogja úgy tűnik.

Vettünk fruktózt a gyógyszertárban, meg kukoricadarát, úgyhogy ki fogjuk próbálni mit szól hozzá. Ugyan nem akartam a cukrot elkezdeni, de pl. a gyümölcstea olyan savanyú neki natúr formában, hogy nem issza meg.

Betegség:

Lehet, hogy beteg lesz, ma sokat köhögött, tüsszögött délután. Sajnos két napja én is szárazon köhögök. Senki beteggel nem találkoztunk, hogy mi lehet nem tudom. REmélem csak egy kis könnyed megfázás söpör át rajta, rajtunk.

IGaza van apának kell, hgoy legyen néha beteg is, különben hogyan alakul ki az immunrendszere. Tehát továbbra is védem, de nem ennyire.

Séta:

Mostanában lusta disznó vagyok, neki sem indulok vele. Na ez az, ami se neki, se nekem nem jó. DE az az igazság, hogy mindig van valami jó indokom :-) Esik, fúj, hideg van, mindjárt kajaidő, főzni kell, takarítani kell, stb stb.

Elég. Ezt meg kell szüntetni. Nekem sem, meg neki sem fog ártani a friss levegő.

Fotók:

Na, egy biztos, hgoy fotogén a lány. Rengeteg jó kép készült róla, szinte pózolt nekem az etetőszékben. Íme a kedvencem, ugye hogy a szeme sem áll jól???:

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása